PDA

View Full Version : Toying with the cops


imracin101
01-06-2004, 05:46 PM
Toying with the cops (http://www.streetracersonline.com/videos/i1.php)

fastassgsxr
01-06-2004, 06:04 PM
I've seen that before and it still makes me laugh everytime I see it because cops can't do shit.

xefjayx
01-06-2004, 06:08 PM
hahaha....he's got some balls

imracin101
01-06-2004, 08:29 PM
And hes a lot faster than them^^^

eghatchb16
01-06-2004, 10:22 PM
yeah, he could deffnitly own that volvo

joe7987
01-06-2004, 10:28 PM
Thats great stuff.

korz
01-06-2004, 10:57 PM
anyone please know anyway to save target as on those videos?

its really horribly laggy for me and id like to save it with all my other vid's on HD

EM1_ProJect
01-06-2004, 11:05 PM
seen it...its so funny...wish i could do that! no bike!?

Storm Unite
01-07-2004, 12:17 AM
i wanna get a GSXR hayabusa but first teh gsx-r 600 lol

(ivi(Si
01-07-2004, 12:27 AM
damm that was funny

Storm Unite
01-07-2004, 12:30 AM
yea ,,l,,:P ,,l,,

Jezek
01-07-2004, 12:32 AM
Originally posted by korz
anyone please know anyway to save target as on those videos?

its really horribly laggy for me and id like to save it with all my other vid's on HD

Uh...Right Click on the link and choose "Save Target As"

Funny @$$ vid tho...

djszewc
01-07-2004, 12:38 AM
wish it was like that here in the u.s.

scottyfordy
01-07-2004, 12:54 AM
Would've been better if he fell off his bike and got smoked by a station wagon. But it was funny anyways.

quick hatch
01-07-2004, 01:45 AM
how fast is that in MPH

TripeoXxX
01-07-2004, 01:55 AM
Funny ass hell. The cops were like little biatches in their car being harrased by the bikers like in them old Biker movies with the Hells Angels and shit.

Neon_ice
01-07-2004, 08:15 AM
this is a clip in one of the getaway in stockholm videos, if uve never seen them, then i recomend them. theres 4 of them, there great.

Mr. Lin
01-07-2004, 03:54 PM
That's like damn near 200mph

imracin101
01-07-2004, 05:01 PM
Originally posted by Neon_ice
this is a clip in one of the getaway in stockholm videos, if uve never seen them, then i recomend them. theres 4 of them, there great.
Ive seen the 2nd and 3rd one.They were cool.

2kstreetcivic
01-07-2004, 05:29 PM
classic, thats a great video

Bangin' HB
01-07-2004, 06:01 PM
336kph= about 208mph

but now my question: why couldnt the cops do anything?

imracin101
01-07-2004, 09:27 PM
They couldnt catch him^^^^^

blaklyte
01-07-2004, 10:16 PM
That wase funny ase hell lol

boricuacvc
01-19-2004, 09:57 PM
was that max speed for the cop? horrible.

imracin101
01-20-2004, 07:29 PM
Originally posted by boricuacvc
was that max speed for the cop? horrible.
most likely or he prolly would of tried to catch him.

munky
01-20-2004, 10:21 PM
lol.. that's pretty funny

TJ92Civic
01-21-2004, 12:19 AM
haha, wonder what they are saying...

nd4sped
01-23-2004, 02:02 AM
Ya that was hilarious.......LUDICRIOUS SPEED

fast5thgen
01-23-2004, 03:01 AM
that was great :ownded:

imracin101
01-23-2004, 06:44 PM
What were they saying any 1 know?

MR99civicex
01-30-2004, 03:41 PM
lol i saw that vid b4 too, but is dam funny