PDA

View Full Version : my 2k2 em2...it's been a while.


got_sake?
09-27-2007, 07:57 PM
http://img487.imageshack.us/img487/6790/thefellas011gt3.jpg (http://imageshack.us)

the ongoing project...

http://img485.imageshack.us/img485/5417/thefellas005fy8.jpg (http://imageshack.us)

beautifully simple

http://img231.imageshack.us/img231/47/thefellas002zv3.jpg (http://imageshack.us)

revo ss and titanium type r style knob

http://img398.imageshack.us/img398/4811/thefellas006pf0.jpg (http://imageshack.us)

the plate frame says it all...:D

http://img398.imageshack.us/img398/9135/thefellas007hh8.jpg (http://imageshack.us)

HP Racing stainless cat back, soup can for muffla...37 horsa powa :roll:

http://img398.imageshack.us/img398/8656/thefellas008sp9.jpg (http://imageshack.us)

http://img231.imageshack.us/img231/6006/thefellas010pd1.jpg (http://imageshack.us)

clutch and flywheel coming soon.

http://img396.imageshack.us/img396/6813/003hf5.jpg (http://imageshack.us)

my best bro Josh, his girl Lynn, and yours truely Got_Sake? (Doug) wishing the good times would never end.

falcon
09-27-2007, 08:08 PM
fix your shift boot :p

got_sake?
09-27-2007, 08:10 PM
fix your shift boot :p

yeah, that's coming soon. as soon as i get paid i'm ordering one. the stocker is getting on my nerves...looks like ass.

got_sake?
09-27-2007, 11:11 PM
19 views and no comments...come on now. there has to be something you like or don't like. any and all comments are welcome. i'm a grown ass man, lol. :lol:

LatinEM2
09-30-2007, 06:06 PM
I like the color, haven't seen it that much.

JerseyStrong
09-30-2007, 11:11 PM
looks good man :thumbup:

got_sake?
10-03-2007, 08:33 PM
thanks guys. shift boot is here...i have no clue how to put it on....but once it's on i'll post an up date. could take a few weeks. i've decided to just pay a shop to put my clutch/flywheel in. i'll just have them put the boot on while they are at it. i just need to wait and see how my next paycheck is before all that. either way all that shit will be installed as soon as possible.

falcon
10-03-2007, 09:40 PM
yeah i can't get my old boot off. well the silver plastic ring thing. but then again i'm not really trying too hard.

Bruckhoff_34
10-03-2007, 09:49 PM
clean i like it i have the same exhaust on my car

Genuine Rolla
10-03-2007, 10:14 PM
so far so good.

got_sake?
10-03-2007, 11:33 PM
clean i like it i have the same exhaust on my car

:word: i love the way it sounds

RLA_EM2
10-04-2007, 06:01 PM
commin along good but not really feeling the rims

got_sake?
10-07-2007, 10:50 PM
commin along good but not really feeling the rims

that's cool we have completly opposite taste....i've never been a fan of white wheels. but that's what makes this spocom scene what it is. there are so many ways to do things. btw your diy headlights are dope as hell.

and before anyone says anything about the samuria in the background with white wheels...it's not mine.

2k5civic
10-09-2007, 06:18 PM
aye Sake i have the same Flex Grip Elite M Black Pen by Paper Mate mod in my car ! Nice

19 views and no comments...come on now. there has to be something you like or don't like. any and all comments are welcome. i'm a grown ass man, lol. :lol:

got_sake?
10-10-2007, 11:50 PM
aye Sake i have the same Flex Grip Elite M Black Pen by Paper Mate mod in my car ! Nice

that's my favorite...took me two months to save up for that bitch. :roll:

jonathan2006
10-11-2007, 02:27 AM
thanks guys. shift boot is here...i have no clue how to put it on....but once it's on i'll post an up date.

yeah i can't get my old boot off. well the silver plastic ring thing. but then again i'm not really trying too hard.

wasnt that hard, see
http://i10.photobucket.com/albums/a110/jonathanboyd2006/My%20Car/DCP02016.jpg

zammykoo
10-11-2007, 09:23 AM
^wow that boot is very contrasting to the rest of the interior

el_betiyo
10-11-2007, 10:01 AM
Not feeling that boot..............^^^^

got_sake? Nice car man, what are ur future plans?

got_sake?
10-11-2007, 09:11 PM
Not feeling that boot..............^^^^

got_sake? Nice car man, what are ur future plans?

there's a thread about my immediate plans in the 7th gen tech forum.

I probly should hook you guys up w/ a mod list tho. I didn't even think about that. It's listed in my Vb garage but here it is.

Under the Hood
D17A2
Darkforce SRI
Megan Stainless Header
HP Racing Jspec Exhaust 2.5mm
NGK Irridium Plugs

Drive Train:
Revo SS
ESR Performance Titanium Shift Knob
"CF" Shift boot (not installed)
F-1 Stage 1 clutch (not installed)
F-1 8.5lbs Flywheel (not installed)

Stance:
Megan Springs 2 inch drop
Tokico Blue Struts
Progress Camber Kit F/R
16 inch ICW Arachnid Wheels hyper silver w/ dished polished lip on Cooper Rubber

Brakes:
Ceramic Brake pads from Auto Zone (i love them)

Exterior:
35 % tint
Debadged "civic and ex" emblems off trunk
I heart my civic licence plate frame
sylvania silverstar bulbs

:word: