PDA

View Full Version : Brak54 new car


BRAK54
01-27-2008, 01:02 PM
just picked up a EP3

so im parting out the 92 hatch as of now here is 1 pick


incase your wondering i have stealies on the front with snow tires
http://img.photobucket.com/albums/v166/deafbikeco/Picture.jpg

Genuine Rolla
01-27-2008, 01:09 PM
Has potential bro..!

rtr5o7
01-27-2008, 01:13 PM
welcome to the 7th generation

where in wiscompton are you from?

BRAK54
01-27-2008, 01:27 PM
kenosha aka kenowhere

im inbetween CHi-town and MIL-town

rtr5o7
01-27-2008, 01:48 PM
haha right on, lax here, on the border

EMIIspecED
01-27-2008, 02:33 PM
WELCOME TO THE WORLD OF TOMORROW!
of clubcivic 7th gens, love the ep3 hatch, white best honda color...

Bruckhoff_34
01-27-2008, 02:38 PM
looks great man cant wait to see what you do to it!

ScratchNSniff
01-27-2008, 03:01 PM
nice...love the white...

BRAK54
01-27-2008, 03:02 PM
i had to get white man it matches my 92 hatch lol but poor things gotta go now

jonathan2006
01-27-2008, 03:30 PM
i want a ep3

ScratchNSniff
01-27-2008, 03:45 PM
I was gonna get an EP3, but went with a MP5 instead...something about it...I just liked more...I guess it fit my needs better...but I still love the EP3's, and wish I had both...

jonathan2006
01-27-2008, 03:52 PM
mp5?

EMIIspecED
01-27-2008, 04:22 PM
that mazda bullshit

ScratchNSniff
01-27-2008, 07:57 PM
Mazda Protege5

vjf915
01-27-2008, 08:10 PM
So if you have a mazda......can i ask why youre posting on a civic forum?? Just curious.

jonathan2006
01-28-2008, 01:56 AM
i think he used to have a 7th gen
and he was gonna get a ep3
and i think he still has a 88 civic

Jeegz
01-28-2008, 02:07 AM
kenosha aka kenowhere

im inbetween CHi-town and MIL-town

Nice ep! Kenosha isnt nowhere. Ever heard of De Forest? Yeah thats where i live in Wisconsin.

buff4lo
01-31-2008, 11:36 PM
looks nice,
because it looks like mine:cool:

ryanM
01-31-2008, 11:48 PM
So if you have a mazda......can i ask why youre posting on a civic forum?? Just curious.

because everyone is welcome here, dont be a prick. not everyone drives a civic forever, some people get something new, but decide to stick around because of friends

Nice ep! Kenosha isnt nowhere. Ever heard of De Forest? Yeah thats where i live in Wisconsin.

i have i have!!!! i know like 3 people from there. not including you, justin ;)