PDA

View Full Version : Photoshoot of my 01 Civic


LatinEM2
03-09-2008, 11:04 PM
Meet up today with a buddy so he could take some pics of my car and here they are:
http://img213.imageshack.us/img213/8853/12gemox1.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/5049/11gemfb0.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/7306/10gemlu0.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/1381/09gemzx0.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/7766/06gembx9.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/992/08gemcu7.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/7287/01gemln6.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/2853/03gemxi2.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/2883/05gemit4.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/800/07gemon0.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/619/04gemgh3.jpg
All comments welcomed.

Big_Mull_Style
03-09-2008, 11:15 PM
lovin the color :thumbup:

Genuine Rolla
03-09-2008, 11:16 PM
Sick car, sick photography.

:thumbs up

Shaun954
03-09-2008, 11:26 PM
nice color, very clean.

LatinEM2
03-09-2008, 11:27 PM
lovin the color :thumbup:

Sick car, sick photography.

:thumbs up

nice color, very clean.

Thanks fellas.

JerseyStrong
03-09-2008, 11:51 PM
love the retro :thumbup: I think I'd look a lot cleaner without the wing, I just don't like the factory em-2 wing. HFP rims are sick as well

LatinEM2
03-10-2008, 12:16 AM
love the retro :thumbup: I think I'd look a lot cleaner without the wing, I just don't like the factory em-2 wing. HFP rims are sick as well

Thanks man, the wing came with the car :lol: and its not that easy finding one that dosen't have it on this color.

jonathan2006
03-10-2008, 02:06 AM
looks good latin
go for rotm
missing fogs

LatinEM2
03-10-2008, 11:34 AM
looks good latin
go for rotm
missing fogs

Yeah thats next, im going to buy the OEM and put some yellow film on them

jonathan2006
03-10-2008, 05:48 PM
Yeah thats next, im going to buy the OEM and put some yellow film on them

thats gonna look good

LatinEM2
03-10-2008, 06:27 PM
thats gonna look good

Yeah now i gotta find them cheaper than H&A

Black99Si
03-10-2008, 06:32 PM
One word: Sexy

jonathan2006
03-10-2008, 07:16 PM
Yeah now i gotta find them cheaper than H&A

ebay

LatinEM2
03-10-2008, 07:35 PM
ebay
Are u talking about the Mechanicsville seller?? or the "OEM Style" fog lights on ebay?? cuz i don't want the oem style...;)

jonathan2006
03-10-2008, 07:37 PM
Are u talking about the Mechanicsville seller?? or the "OEM Style" fog lights on ebay?? cuz i don't want the oem style...;)

idk
thats where i got mine
they look and work the same and i didnt have to shell out the 300 beans for them

JerseyStrong
03-10-2008, 07:38 PM
I would honestly get clear fogs, with yellow bulbs. I think yellow lenses on your color car would look weird, no?

johno590
03-10-2008, 08:21 PM
Nice photos!

Rocket350
03-10-2008, 08:35 PM
im liking that steering wheel what car did that come off of?

jason.az1
03-10-2008, 09:43 PM
looks good man PM ur number or something if you wanna kick it one weekend im in peoria

LatinEM2
03-10-2008, 10:42 PM
Nice photos!
:D
im liking that steering wheel what car did that come off of?
It came off a EP3
looks good man PM ur number or something if you wanna kick it one weekend im in peoria
Fo sho. you a member or azht.net??

jtbolts
03-24-2008, 03:09 AM
just wondering are those oem sideskirts?.....i like them....the car looks sweet and clean and your pics are dope..

Kaotic_Zeus
03-24-2008, 03:54 AM
man i love your ride, one of the cleanest em2s , the optional 7th gen wheels flows very nicely. Your paint looks prestine. love the progress you made. Oh and is the Si steering wheel smaller than the stocker? im curious

Destroy
03-24-2008, 04:31 AM
Not a fan of that color but not bad

LatinEM2
03-24-2008, 02:12 PM
just wondering are those oem sideskirts?.....i like them....the car looks sweet and clean and your pics are dope..
Yeah OEM sides. Thanks for the comment
man i love your ride, one of the cleanest em2s , the optional 7th gen wheels flows very nicely. Your paint looks prestine. love the progress you made. Oh and is the Si steering wheel smaller than the stocker? im curious
Thanks man, yeah its way smaller. Everyone should get it! :suprise:
Not a fan of that color but not bad

Some people love it and then some people don't like it. :P

ItsAnEP3
03-24-2008, 09:47 PM
One of the nicest 7th gens here. Looks great bro!

EMIIspecED
03-24-2008, 10:23 PM
looks great latin, i bow down to the "EM2 Gold", when i was looking for civics in the summer of 2005 my second choice was that gold unfortunetly i couldn't get it they didn't make it anymore.

LatinEM2
03-24-2008, 10:54 PM
One of the nicest 7th gens here. Looks great bro!
Thanks man
looks great latin, i bow down to the "EM2 Gold", when i was looking for civics in the summer of 2005 my second choice was that gold unfortunetly i couldn't get it they didn't make it anymore.
I've only seen guys with 01's that have the Inca Pearl but it was made for 01-02's. Thanks for the kind words.

Kaotic_Zeus
03-28-2008, 02:13 AM
Yeah OEM sides. Thanks for the comment

Thanks man, yeah its way smaller. Everyone should get it! :suprise:





reallly? shoot, ima get me one then! i just need to look for someone to hook me up with one for a reasonable price. oh and is it easier to drive or turn the wheel? i assume it is, but idk.

LatinEM2
03-28-2008, 11:49 AM
reallly? shoot, ima get me one then! i just need to look for someone to hook me up with one for a reasonable price. oh and is it easier to drive or turn the wheel? i assume it is, but idk.

Yup it is.

jason.az1
03-28-2008, 08:28 PM
nice car man we should kick it one weekend do you chill at bell road or hobbylobby or anything?

oh btw sell me your steering wheel and seats lol

LatinEM2
03-29-2008, 11:42 AM
nice car man we should kick it one weekend do you chill at bell road or hobbylobby or anything?

oh btw sell me your steering wheel and seats lol

Thanks man. I do got to bell some times. There are some EP3 seats for sale on azht

808EK96
03-29-2008, 11:51 AM
Your car is very Nice - Nice color and Drop ! Looks Good

LatinEM2
03-29-2008, 12:03 PM
Your car is very Nice - Nice color and Drop ! Looks Good

Thanks man

Sundown
05-01-2008, 03:22 PM
I know this is old, but damn this car looks fantastic. I normally dont care much for 7th gens, but this one I'd trade my 6th gen for :thumbup:

LatinEM2
05-01-2008, 06:13 PM
I know this is old, but damn this car looks fantastic. I normally dont care much for 7th gens, but this one I'd trade my 6th gen for :thumbup:

Thanks for the comment =)

OVNi_CIVIC
05-07-2008, 11:59 PM
nice? yes..yes it is!

LatinEM2
05-08-2008, 10:17 AM
nice? yes..yes it is!

Thanks homie.

lawrenceashley
05-08-2008, 10:40 AM
looks good :thumbs up
Very clean

EMIIspecED
05-08-2008, 10:51 AM
i come to the conclusion that honda should of sold the Gold em2s with a k20a3 and all the stylings of latin's car, they would of made bank

em2 si

jonathan2006
05-08-2008, 11:25 AM
latin run for rotm

LatinEM2
05-09-2008, 11:08 AM
I would but IDK i don't have much done.

jonathan2006
05-09-2008, 12:11 PM
rotm is mostly for looks isnt it?

LatinEM2
05-09-2008, 01:23 PM
rotm is mostly for looks isnt it?

IDK. I'll try it.

vid_man
05-09-2008, 02:53 PM
dudeee!!!! those are some lovely pics.. sick photo shooot bro

jonathan2006
05-09-2008, 03:00 PM
IDK. I'll try it.

ill vote for you

LatinEM2
05-09-2008, 03:55 PM
dudeee!!!! those are some lovely pics.. sick photo shooot bro
Thanks

ill vote for you

You better :lol:

EMIIspecED
05-10-2008, 05:39 PM
i agree latin for ROTM, 7th gen must win, we still haven't got the Rotm

LatinEM2
05-10-2008, 07:22 PM
Well i applied. We'll see what happens.

jonathan2006
05-10-2008, 07:58 PM
i will
ill even make use of the desktop wallpaper if you win

oddeb707
05-10-2008, 08:00 PM
like the color. big muffler cool too

EMIIspecED
05-12-2008, 12:21 PM
i will
ill even make use of the desktop wallpaper if you win

x2

LatinEM2
05-12-2008, 01:41 PM
like the color. big muffler cool too
Thanks, the muffler is a GReddy SP2 exhaust.
x2

:cool:

jonathan2006
05-12-2008, 02:05 PM
do you have the rear lip latin?

LatinEM2
05-12-2008, 02:10 PM
do you have the rear lip latin?

Yes i do.

jonathan2006
05-12-2008, 02:12 PM
Yes i do.

lol
i couldnt tell

LatinEM2
05-12-2008, 02:18 PM
lol
i couldnt tell

Yeah it blends in pretty well with the rear bumper.

jonathan2006
05-12-2008, 02:55 PM
Yeah it blends in pretty well with the rear bumper.

that and i figured it would hide your muffler
it hides mine

cgpEJ6
05-12-2008, 02:59 PM
very nice

blazedcivicr
05-18-2008, 04:56 PM
this is the best color this body came in