PDA

View Full Version : 02 black lx ; bored pictures


mrbanhbao
08-14-2008, 02:45 AM
i was bored and so i washed my car. FINALLY GOT MY RIMS FINISHED TOO.
comment plz.

http://i37.tinypic.com/ao2x5d.jpg
http://i35.tinypic.com/2pq013b.jpg
http://i34.tinypic.com/2nv5ua9.jpg
http://i33.tinypic.com/1z2pv28.jpg

heres with HID 6000k

http://i37.tinypic.com/1z1hjdx.jpg
http://i36.tinypic.com/16av2gl.jpg

dj_cronic_metal
08-14-2008, 08:34 AM
why

vjf915
08-14-2008, 01:43 PM
why

?????

I think that it looks pretty good.

ScratchNSniff
08-14-2008, 01:45 PM
Car looks good...I still don't like the 7th gens without a spoiler though...

raz18
08-14-2008, 02:09 PM
do some more pics man when you can. I think it doesnt look half bad. White wheels are something different!
Just lower it man and I think it will look even better. Good start IMO

NYGraFFit1
08-14-2008, 02:14 PM
i agree scratch needs a spoiler

joe7987
08-14-2008, 02:21 PM
Not feeling the white rims, but the car looks nice and shiny.

However, threads made for pictures of your car belong in the member's rides section.

mrbanhbao
08-14-2008, 03:14 PM
why

yeah wassup with " why "

Car looks good...I still don't like the 7th gens without a spoiler though...

aw i dont want a spoiler though. more weight on my slow car but if i do i might want the rsx one

do some more pics man when you can. I think it doesnt look half bad. White wheels are something different!
Just lower it man and I think it will look even better. Good start IMO

my car is LOWER! hahaha

Not feeling the white rims, but the car looks nice and shiny.

However, threads made for pictures of your car belong in the member's rides section.

oh my bad, but thanks for your input dude.

blietzTR
08-14-2008, 03:20 PM
looks good.

JerseyStrong
08-14-2008, 04:56 PM
don't listen to the other homos telling you to put a spoiler on, they're gay :lol:

did you swap your rear bumper out for an 04-05?

mrbanhbao
08-14-2008, 09:44 PM
looks good.

haha thanks.


don't listen to the other homos telling you to put a spoiler on, they're gay :lol:

did you swap your rear bumper out for an 04-05?

haha its alright everyone has their own likings and it was just a suggestion. but yah i swapped my original bumper out when i got into a accident in the rear. but i gotta gget it repaint kus it got swipped.

SchneidR
08-14-2008, 11:40 PM
i agree scratch needs a spoiler

Totally disagree, it looks nice.
Spoiler-less is the shiz

Kaotic_Zeus
08-15-2008, 12:38 AM
night shots of the HID