PDA

View Full Version : NEW To the Boards....


midnitewrx
02-16-2009, 01:12 PM
hey Guys,
im new to the boards here... i just picked up a 91crx si .
time for some track days and alot of auto X.....
no big motor plans for this one in the future. i wanna do alot to the suspension and brake's.
cut some heads off with the stock motor. its gonnabe awesome.... make it handel like its on rails, and
stop really good..... :???:

bizoneoeh
02-16-2009, 01:27 PM
nice :thumbs up so what other sites do you post in? Post pics!





and welcome! :welcome:

JDMchula
02-16-2009, 01:34 PM
welcome.......lets c pic of the rex

midnitewrx
02-16-2009, 01:38 PM
i'm on i-club all the time... its a wrx board.... ill post some suby pics

bizoneoeh
02-16-2009, 03:01 PM
http://img8.imageshack.us/img8/2803/welcomejim1.gif (http://imageshack.us)

midnitewrx
02-16-2009, 03:18 PM
ugh....

toneekay
02-16-2009, 03:28 PM
Howdy! Welcome!

Can't wait for pics of the Suby! ;)

joe7987
02-16-2009, 04:34 PM
lol biz...

Welcome to the board midnite.

sf22189
02-16-2009, 05:41 PM
http://img8.imageshack.us/img8/2803/welcomejim1.gif (http://imageshack.us)

biz, what did i tell you about rolling in the pixie dust?

Mr. Jollypants
02-16-2009, 06:14 PM
http://i93.photobucket.com/albums/l48/tnbutterfly/Welcome/welcome25252Dani25252Dgroup.gif

cheezeonmakneez
02-16-2009, 06:29 PM
like biz and no regrets said. Welcome to clubhomos

somejaykid
02-16-2009, 07:58 PM
:welcome: to the site man and post the suby and crx pics ASAP :cool:

roaddogg3034
02-16-2009, 08:06 PM
welcome to the club :slapslap:

midnitewrx
02-16-2009, 10:47 PM
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/auto%20X/HW06_497.jpg
stock on goldie's... hella body roll
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/IMG_0024.jpg
a lil 3 wheel action with some TOYO's R comps... MMmmm
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/Goldies/8-23-2007-016.jpg
playin in the mud
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/Goldies/8-23-2007-008.jpg
Laguna Seca TRack day
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/Murder%20Status/006_14.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/Murder%20Status/005_15.jpg
murdered out

midnitewrx
02-16-2009, 10:50 PM
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/Murder%20Status/DSC_0397.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/Murder%20Status/DSC_0395.jpg
more Laguna Seca track days
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/red%20wheels%20photo%20shoot/DSC_0257-1.jpg
and how it looks now
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/red%20wheels%20photo%20shoot/DSC_0254.jpg
rockin the red wheels
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/red%20wheels%20photo%20shoot/DSC_1400.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/red%20wheels%20photo%20shoot/IMG_7910.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/red%20wheels%20photo%20shoot/IMG_7885.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb268/marcus151focus/red%20wheels%20photo%20shoot/IMG_7877.jpg

midnitewrx
02-16-2009, 10:51 PM
lemme know whatch guys think....

JerseyStrong
02-17-2009, 12:24 AM
good shit man :thumbs up

CivicALC
02-17-2009, 01:38 AM
hella good shit man

toneekay
02-17-2009, 10:13 AM
Very nice looking Suby! Man, I'd love to hit up Laguna Seca, but I'm in Texas unfortunetly... =(

midnitewrx
02-17-2009, 11:19 AM
thanks guys...

JDMchula
02-17-2009, 11:22 AM
yes its a bad a*s suby but i wanna c a rex lol

JohnS.
02-17-2009, 11:41 AM
Nice suby. I love Suby's... My buddy has the same model. Stage 2 but hoping to get a VF39, meth kit, and STi top mount :shock:. Hoping to break into the 11's at that point.

:welcome:

toneekay
02-17-2009, 11:57 AM
Tell your buddy I have a VF39 & STI TMIC for sale! =)

joe7987
02-17-2009, 01:26 PM
The red looks really nice.

midnitewrx
02-17-2009, 07:31 PM
THANKS guys...

midnitewrx
02-17-2009, 07:31 PM
wtf. my thread started in the 4th gen.... then moved to off topic.....now ride's.... omg Lol

bizoneoeh
02-17-2009, 08:28 PM
wtf. my thread started in the 4th gen.... then moved to off topic.....now ride's.... omg Lol

Yeah :lol: First, it wasn't a tech thread but I waited to see if you would add some pics. You didn't so I moved it to the off topic. then I seen that you added some pics of you suby so I moved it AGAIN to the member's rides "other" section.





nice ride tho :thumbs up

frangipani
02-17-2009, 09:08 PM
nice car!