PDA

View Full Version : 3 fast 3 furious


Melt
10-15-2003, 05:47 PM
thought you guys might like this ... i personally thought it was funny as fuck!

http://www.prebmw.com/clubsi/3fast3furious.mpg

right click save as

toplevelej
10-15-2003, 05:49 PM
downloading now.. prolly funny as hell

JDM_B18c
10-15-2003, 07:11 PM
not funny

Dakkon
10-15-2003, 07:35 PM
I thought it was really funny, those guys did alot of funny videos, I posted all of them awhile back and this one too but I think that was before admin reset the forum. But the other videos they did are hella funny. They drive one of those firebirds btw
http://www.transportuniverse.com/images/firebird.jpg

Melt
10-15-2003, 07:50 PM
Originally posted by JDM_B18c
not funny

seriously? you care to elaborate why?

EVIL-cIvIc
10-15-2003, 08:42 PM
LOL that was jokes, hahah gj ricers suck ass!!

thakrnriceboi
10-15-2003, 10:54 PM
LOL dats hella funny

caddy
10-16-2003, 04:36 AM
an obx muffler!

LiLCivicSpEc
10-16-2003, 04:45 AM
LoL " think were gonna crash" .. "i dont knoe havent decide yet " The Movie clip of a BMW i think o_O flips crashes into a car and falls off the Bridge thingy ^_^

quikshift
10-16-2003, 08:51 AM
haha hitting that VTECH

Neon_ice
10-16-2003, 12:56 PM
lol, i liked the part where they were on the computer, and he was like, ummm i got that, uhhhhhhhh, umm, and the other guy says, ur a stupid ricer, and he was like yea thats it.

LiLCivicSpEc
10-16-2003, 01:21 PM
LoL He was lookin at a Guy on his computer image then change it after his friend came

Hesus
10-16-2003, 01:31 PM
i had a obx muffler...damn i am stupid ricer :laugh:

Melt
10-16-2003, 01:35 PM
obx sounds good ... so i dunno why they are all baggin it.

Zak8022
10-16-2003, 11:27 PM
hahhahaaha....that was freaking awesome!! props to those guys who made that!

Koda
10-22-2003, 12:54 AM
LoL that was good.
Not ObX muffler and a Iceman intake !!!!

dinko
10-22-2003, 07:52 PM
it was funny but i wasnt laughing out loud

dinko
10-22-2003, 07:53 PM
..."lets see got a pretty good stock tiburon fuel managment system"

ssmugen
10-25-2003, 11:15 PM
haha good one! I love the driving test! :thumbs up

eviLsliDinciVic
10-26-2003, 10:37 AM
Haha..nice..Too funny..I call the Fast & Furious..Slow & The Delerious..hah!

Ace$nyper
10-27-2003, 04:32 PM
haha good vid seen it before still a chuckle.

korz
11-02-2003, 11:05 AM
ahh found it