PDA

View Full Version : Saturn Sleeper


MR99si
09-22-2005, 12:23 AM
Piece of crap saturn tearing up a ss camaro!

http://www.qksltwo.com/video/generalconfusion.wmv

Team_Project_D
09-22-2005, 02:35 PM
that camero got owned but shit i bet that saturn was running like 30 psi on a huge fuken turbo i can do the same bullshit on my buddies volvo..ne ways good vid

whtcivic93
09-23-2005, 02:03 PM
holy shit that was badass

bLacKstaR
09-27-2005, 05:57 AM
=O! whoa.

i just noticed i race among those freeways as well... and when they exited.. thats the exit to my house.. hahah never seen that car around though.

big g garcia
09-27-2005, 08:33 AM
wow just wow

deaconwagers
09-27-2005, 04:49 PM
holy crap. on only 13.5 psi? damn it, i need a zc and a turbo.

rei
09-27-2005, 10:39 PM
Ive seen dozens of turbo saturns making fun of V8s.. they just kinda, shock you..

bLacKstaR
09-29-2005, 05:05 AM
Ive seen dozens of turbo saturns making fun of V8s.. they just kinda, shock you..


saturns?? :shock: thats freakin insane

r3v0ltcivic
09-29-2005, 03:07 PM
lmao, the other day my friend told me he had to settle for on of those saturns instead of a civic. and so i made fun of him.....now im scared >.< noooooooo

charles_00Civic
09-29-2005, 09:37 PM
Put all your vids in one thread bro.

charles_00Civic
09-29-2005, 09:41 PM
THAT THING HAULS BALLS!!111ONE! lol

mymmeryloss
09-29-2005, 09:50 PM
i hate night vids, but that is nice...
for a saturn
chris

racing_kid
10-07-2005, 12:56 AM
THAT THING HAULS BALLS!!111ONE! lol

:lol: :lol: it was funny when he said " that wasnt a good speed for you"... kinda like
'thats not a good color for you" ....hahaha

$lick Rick
10-07-2005, 12:58 AM
dont you guys know that SATURN holds the world land speed record for compact cars?

honda used to hold the title... but saturn beat them out by like 20mph

DirtyMcDirt
10-07-2005, 01:22 AM
that shit was pretty fucken quick.

*theDirtiest

Going-West
10-07-2005, 01:25 AM
dont you guys know that SATURN holds the world land speed record for compact cars?

honda used to hold the title... but saturn beat them out by like 20mph

yea i knew that, but the fact that there wasn't a stock part on the car doesn't make saturn any cooler imo. same with honda

$lick Rick
10-07-2005, 01:27 AM
yea i knew that, but the fact that there wasn't a stock part on the car doesn't make saturn any cooler imo. same with honda

there were lots of stock parts... they were all just modded :lol:

but the same went for the honda that held the title before it

Going-West
10-07-2005, 01:32 AM
which sort of, un-stockifies them doesn't it? :lol:

i don't have the mag with the article on me but i think it wen't to like 12 grand

$lick Rick
10-07-2005, 01:33 AM
i don't have the mag with the article on me but i think it wen't to like 12 grand

i think i have the magazine somewhere :lol:

Shogun
10-07-2005, 09:09 AM
the saturn tore that ss up