PDA

View Full Version : Video with ME IN IT. MUAHHAHAHAH!!!!!


Hatch_Of_Doom
11-07-2005, 02:29 PM
So my friend Kyle runs 1320video.com, if you have never been there, you should. It kinda.. kicks ass.

Anywho. Here's a video from Friday night street racing. His turbo Mustang VS. a v8 RX7 and a nitrous'd H22 hatch.

In the middle at the gas station, I am here. HAHAHA

-----------------------------------------------------------
http://www.1320video.com/vids/11.4street.wmv
-----------------------------------------------------------

and here's a video of the track saturday afternoon with plenty of awesome cars, but some weird times due ot shitty track conditions and rain.

http://www.1320video.com/vids/11.5scribner.wmv

http://www.1320video.com/index.php
http://www.1320video.com/index.php
http://www.1320video.com/index.php
http://www.1320video.com/index.php
http://www.1320video.com/index.php
http://www.1320video.com/index.php
http://www.1320video.com/index.php

Rand0m
11-07-2005, 02:36 PM
you are famous :lol: good video :thumbs up

Hatch_Of_Doom
11-07-2005, 02:37 PM
He likes messing with me too. He's like "OH MAN WHERE'd YOU GET THE GIRL?!?!"

and I was like "Over in Iowa, they're illegal over here"

LOL

The 11 minute video from the track has a good friend of mine as the camera man at the end, doing mock interviews and being funny. It's good times. :D

Mr.Luder
11-07-2005, 02:59 PM
hahahah that mustang was the killer...nice vid

Civic92jak
11-07-2005, 03:08 PM
haha...i'm not against either, but, it just goes to show that domestics do infact need forced induction to keep with the hondas. It would have been intereting to see the H22 hatch race him n/a. But, kudos on the vid, very nice, oh, the rx7 just ridiculous, who'd waste such a good car by putting a v8 in it.

1320Video
11-07-2005, 03:18 PM
haha...i'm not against either, but, it just goes to show that domestics do infact need forced induction to keep with the hondas.

That was one of the dumbest comments I have ever read.

That is all :twisted:

Rand0m
11-07-2005, 03:23 PM
his whole post was one of the dummest comments i have ever read....your mustang is sick, and ive always enjoyed watching your videos :thumbs up keep up the GREAT work


haha...i'm not against either, but, it just goes to show that domestics do infact need forced induction to keep with the hondas. It would have been intereting to see the H22 hatch race him n/a.
it would of been even MORE interesting to watch a stock 92 hatch race a stock 200* mustang
n/a....a boosted mustang DESTROYED a spraying h22 swapped civic --- civics do in fact need more than the motor that came in the car to keep up with domestics
oh, the rx7 just ridiculous, who'd waste such a good car by putting a v8 in it.
dont even get me started on this comment....im guessing youve never seen that swap done before :what:

stealthy
11-07-2005, 03:27 PM
wow that mustang is sick.

1320Video
11-07-2005, 03:28 PM
But I should point out that Kyle's car (purple hatch) did run a 13.3 @ 10X all motor on slicks, so it's no sloutch, he just wasn't running the greatest that night.

The next day it was running just as bad :(

Only hit a 13.8 as his best I think?

Very cool car... don't get me wrong, I like honduhs just as much as most, I even own one! But that comment was retarded! hahahahah

Going-West
11-07-2005, 03:31 PM
That was one of the dumbest comments I have ever read.

That is all :twisted:

:werd:

wow d00d, lol.

"what psi u at?"

"12!"
"5!"
"2!"

lol, prolly still would have beaten him at 5

Mr.Luder
11-07-2005, 03:38 PM
man i need to hurry and get my dam turbo manifold and the turbo its self fixed!!! i cant wait to feel and hear it

j_fukin_t
11-07-2005, 03:44 PM
damn that stang is fucking nuts, great post

1320Video
11-07-2005, 03:45 PM
Here's my new car for the winter BTW... yes, I am nothing without VTEC :(

http://www.1320video.com/gallery/v/orcars/1320video/1320beater/

http://www.1320video.com/gallery/d/23908-2/DSC08493.jpg

io_303
11-07-2005, 03:57 PM
I saw that vid last night at work....good stuff as usual.....o BTW what ever happened to the truck that got stolen. Did the cops ever do anything, and what all was missing.

OMG HI2U <---best plate ever :)

1320Video
11-07-2005, 04:31 PM
Still haven't caught the guy, they even know who he is... stupid cops.

DUDE, YOUR AVATAR IS AWESOME! :)

I got through on average 1.8-2.0 TB of bandwidth a month

io_303
11-07-2005, 04:32 PM
Still haven't caught the guy, they even know who he is... stupid cops.

DUDE, YOUR AVATAR IS AWESOME! :)

I got through on average 1.8-2.0 TB of bandwidth a month

I use some of that :)

you guys planning on hitting up KCIR any time soon, i think this scoming sunday is the last grudge

1320Video
11-07-2005, 04:46 PM
two weekends I think?

They have grudges every sunday for the next 3 weekends! :twisted:

Jezek
11-07-2005, 04:52 PM
"Oh, another Honda, oh geez that one's gotta be fast" :rolf: :rolf: :rolf: :rolf:

sick ass stang......poor poor hatchie :( lol

Hatch_Of_Doom
11-07-2005, 05:09 PM
The hatch is normally quick as fuck, but I'm not doubting the Mustang would blow it out of the water.

With everything in proper working condition, the H22 hatch can damn well hold his own on the streets. I love his car :D

Jezek
11-07-2005, 05:11 PM
Oh, I of all people def. believe it can hold it's own ;) lol

Hatch_Of_Doom
11-07-2005, 05:40 PM
Of course. I wonder what he could do compared to you all motor. It's a JDM h22a with Hytech header, AEM cai and ignition MSD stuff. A'PEXi N1, and not much else other than nitrous.

He ran a 13.3 all motor on slicks, never got a good run in on nitrous, and dyno'd at 195 all motor horsepower on a Mustang dynometer (wheel HP, much lower than normal)

I know for a fact than when running right, on the highway, with nitrous working in full force, its a fucking beast.

Jezek
11-07-2005, 05:41 PM
Thats the thing, it's a fast street car. Fuck a 1/4 mile, that doesn't always prove much if you build a highway monster, nah mean?

After I boost this winter, I'll run him ;) haha

Genuine Rolla
11-07-2005, 05:56 PM
Thats the thing, it's a fast street car. Fuck a 1/4 mile, that doesn't always prove much if you build a highway monster, nah mean?

After I boost this winter, I'll run him ;) haha
you hit the nail on the head. Thats the kind of car that I want to build. One that can holds its on on the street and highway.

DaGFTDOne
11-07-2005, 06:02 PM
you are famous, you dont know how good this sounds with subs, I have em hooked up to my computer... you can feel the cars, lol

btw your avatar would be cooler if it had audio, lol

Hatch_Of_Doom
11-07-2005, 06:14 PM
Thats the thing, it's a fast street car. Fuck a 1/4 mile, that doesn't always prove much if you build a highway monster, nah mean?

After I boost this winter, I'll run him ;) haha


Hehe. You and him have similar goals. Big block Honda, turbo and make it fast no matter what means.

he's turboing it too :D

deaconwagers
11-07-2005, 07:28 PM
ok, what's the term i'm looking for...."piss your pants fast"?

ShinsenTuner
11-07-2005, 08:33 PM
the BOOSTANG is one BAD motha.

Going-West
11-07-2005, 10:13 PM
the BOOSTANG is one BAD motha.

yea, it sounds like hell.

not like it sounds bad, but it sounds like it wants to rip your fucking face off and feed it to your father while fucking your mother.

badass..

ShinsenTuner
11-07-2005, 10:20 PM
It could rip us all a new asshole...