PDA

View Full Version : hahaha i love people


slowhatch
02-28-2006, 12:56 AM
http://videos.streetfire.net/video/F96CF1F1-D25C-42EE-B813-CF9E80A1E3F3.htm

duFf_M@N
02-28-2006, 12:58 AM
thats a repost


in my mind! :banana:

sohclubkid
02-28-2006, 12:59 AM
http://videos.streetfire.net/video/F96CF1F1-D25C-42EE-B813-CF9E80A1E3F3.htm

lol, thats why pro drifters dont have cruize controll! LMFAO! idiot....

99siTUNER
03-01-2006, 01:38 PM
lol, wonderful victory dance with his car, imo he got what was coming to him

rey rey
03-01-2006, 01:45 PM
Iím speechless.......................No I'm not, What a fucking moron!!

Shogun
03-01-2006, 05:30 PM
Hahahaha, stupid retard. I almost felt bad for him.

rey rey
03-01-2006, 05:40 PM
Hahahaha, stupid retard. I almost felt bad for him.
Almost.

Mr. Lin
03-01-2006, 07:36 PM
seen it, love it... wanna watch it again.

bizoneoeh
03-01-2006, 07:40 PM
:rolf: fuckin funny, I had never seen it

CRXsiterror
03-01-2006, 08:11 PM
seen it AND That was totaly part of the act..

bcivichb
03-01-2006, 09:28 PM
seen it AND That was totaly part of the act..
hahaha thats great

Beelzebubba
03-02-2006, 06:46 PM
...and the Darwin Award goes to.......

King Bob
03-02-2006, 06:57 PM
wow what an ass, i say the car got its revenge

rey rey
03-02-2006, 06:58 PM
...and the Darwin Award goes to.......


:haha: :haha:

JohnS.
03-02-2006, 08:38 PM
haha.... i was hopin the ppl that lifted the car off him would actually toss the car onto its roof :roll: :lol: