PDA

View Full Version : Cool Vid


fastassgsxr
12-05-2003, 07:24 PM
If guys are into the crotch rocket scene then you'll probably like this vid. Let me know what guys think. I've got more vids on my hard drive to so let me know if you wanna see them. Enjoy!

Vid (http://members.shaw.ca/edward_tallo2/Stund%20Vid.WMV)

LiLCivicSpEc
12-05-2003, 08:12 PM
Awsome Byke Vid .... :D I like the way you do that right thurr
Swiych your hips when you're walkin', let down you're hurr
I like the way you do that right thurr
Lick your lips when you're talkin', that make me slurr

LoL Cool song ^_^ but then alot of peeps now sayin Thurr.. and Sturr.. and Thurr... etc... n shyte o_O

hatchie
12-06-2003, 01:37 AM
awsome more more:banana: :banana: :banana: :woot: :woot:

Rick James
12-06-2003, 01:46 AM
thats a pretty sweet ass bike vid

BrownGuy
12-06-2003, 01:52 AM
Hotness! :thumbs up

Koda
12-06-2003, 01:59 AM
nice vid :thumbs up

GOOSE
12-07-2003, 01:52 AM
the funny part is when they fell. :D
.
.
.
.
.
. the last guy he was doing a willie but with a flat tire :what:
.
.
.
.
.u see the Lil blue Si burning out :worthy:

Storm Unite
12-07-2003, 05:16 AM
yoo that shit is fucking crazy

dats ganna b me well the 1 bustin my ass when i get my bike licence ova da summer

Eg_Project
12-07-2003, 05:49 AM
damn thats crazy...more more

blaklyte
12-07-2003, 02:24 PM
Very nice vid, crazy guy!!!!

Jagirra
12-07-2003, 08:16 PM
tyte video, off the hizzle foshizzle...

SeanMc300
12-08-2003, 03:56 PM
pretty decent vid, didnt eally care for the song

jdmdohc
12-08-2003, 04:49 PM
some of those guys are nutts pushing each other

Rick James
12-08-2003, 08:07 PM
Originally posted by nichecivic
yeah bikes are awsome i have a 03 cbr600f4i.

FAT WHEELIE HUH????

how many times is this pic gonna be posted

nichecivic
12-08-2003, 08:09 PM
yeeeeeaaaaahhhhhheeeeeeyyyyyyeeeeeeaaaaaahhhhhh!!! !!!!!!

eXodusCiViC
12-10-2003, 03:04 PM
HOLY SHIT THATS ALOTTA DAMN SMOKE!

2kstreetcivic
12-10-2003, 09:43 PM
nice vid..wish I had a bike

hookedontenzo
12-12-2003, 03:18 AM
madness, we want more.........

hookedontenzo
12-12-2003, 03:18 AM
madness, we want more.........

2GCIVI
12-12-2003, 05:52 PM
Wow!!!! That guy took off in that WRX. Pretty sick vid, gimmi some mo

spursfan
12-16-2003, 12:07 AM
awesome bike vid

speeddemonTsi
12-16-2003, 01:51 AM
cool :thumb:

fast5thgen
12-17-2003, 03:51 AM
what blew past the scoobie early in the vid? can anyone tell?

AFP520
12-21-2003, 12:18 AM
da police saw him doin a trick :lol:

Maestro
12-21-2003, 04:08 AM
very nice, love that shyte :thumbs up