How To: DIY black out headlights

02hondaEx

k20a
Registered VIP
5+ Year Member
wow that looks sick bro, i want to do that to mine but i know im gunna mess up, what kind of paint should i buy? i want to make it just like that with the amber still showing
 

LatinEM2

La Raza #2
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
wow that looks sick bro, i want to do that to mine but i know im gunna mess up, what kind of paint should i buy? i want to make it just like that with the amber still showing
I used gloss black paint. Just take your time and it will come out all right.
 


Melt

New Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
i used flat black bbq paint when i did mine, but ive heard of people using gloss and it turning out good .. the key is to use high heat cause it adhears better in my experience

 


Melt

New Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
the gloss just looks shinier, i did someone elses 5g accord with gloss and thought it looked better ... but its all on personal preference

id still be driving that accord if the A/T didnt blow up at 165k miles .... had it from jan 04 - may 05 ... now im riding a 96 integra
 

joe7987

Moderator
Staff member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
I did mine in gloss, and I love the way it came out. It flows better with the exterior paint if you ask me.
 

wazup_74

New Member
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
Those look really good. I like the way it looks on the gold. :thumbup:
woo horray for living in phoenix care to come to avondale and do mine too :D
I'm in Avondale too!=) I'm in the process of doing my on my 6th gen but i'm not sure on what i want exactly so they've been apart for like 2 weeks. :(
 

Kaotic_Zeus

Most hated man
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
I wanna paint match mine Taffeta white. i'm a little sketchy on what to do, and what parts to sand down and paint. I have an 04
 

LatinEM2

La Raza #2
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
I wanna paint match mine Taffeta white. i'm a little sketchy on what to do, and what parts to sand down and paint. I have an 04
I've seen some that are paint matched, i think they look good. You pretty much sand down wherever there is chrome. Sorry not to familiar with the 04-05's
 

toneekay

Rubbin on yo booty
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
its the same with the 04-05's, youll just have to sand using a little higher grade.
 

Matt.

Banned
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
I really like the way you did it.
 

Kaotic_Zeus

Most hated man
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
I've seen some that are paint matched, i think they look good. You pretty much sand down wherever there is chrome. Sorry not to familiar with the 04-05's
it's coo, i want to paint match mine because i like how the new FITs have them paint matched or like the Corvettes headlight paint matched assembly.
 


Top