ROTM Winner June 2004: turbo95eg6

fgo4

New Member
5+ Year Member
10+ Year Member
I just love the carbon fiber deck lid, where did you get it and how much was it? Your car is sweet and im glad that some people are not scared to represent the D´s. Im a D fan and know they have potential.
 

Destroy

New Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
I got it at a race shop about an hour away called speed concept....its made by Aerospeed, and I got it for $200.....US thats is...... =)
 


B18aturbo-teg

The one and only!
5+ Year Member
10+ Year Member
Timps...congrats yo...ROTM...U da man!...lol....all ur clean'n paid off....u neat freak..haha...only if ur house was as clean as ur ride!
 

Destroy

New Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
Thanks to all that voted.....really, that was nice of you guys.....Good luck to July's submittants
 


Destroy

New Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
finaly got the swapped turbo guys...sorry about the long wait...some pics on page one
 
Last edited:

EG4door7o2

I went from RICE 2 NICE
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
awsome didnt see as much pics of ur ride before glad to see it looks good
 

leftlaneb*tch

Banned
Registered VIP
5+ Year Member
10+ Year Member
turbo95eg6 said:
finaly got the swapped turbo guys...sorry about the long wait...some pics on page one
"BOOYAKASHA!!!" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahaha D-OPE :P :P
 

$lick Rick

TEOTWAWKI
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
20+ Year Member
i wont be able to make it on the 11th :cry:
 

$lick Rick

TEOTWAWKI
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
20+ Year Member
i barely made it out to the meet today... and i wasnt there long enough to stick around for s**t.... i'm still going to try to make it... but chances are i cant :cry: sorry... really wish i could watch yah hit those 12's.... i'd ruin another pair of pants :shock:
 

Destroy

New Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
well dont worry cuz you might not miss anything....I doubt I will hit 12s...I just dont wanna go with high hopes you know...? I will let you know though....Tom (pac west) is gonna try to make it in the 9's, he hit a 10.2 last time. And my buddy shannon with the 88 four door civ hit tens up in seattle, so that should be fun to watch what he will run here
 

$lick Rick

TEOTWAWKI
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
20+ Year Member
i'm gonna be missin out :(
 

Destroy

New Member
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
If anything.....its gonna rain.....Im gonna be pissed
 

NOFX

I'm NOT eran!
Registered VIP
Registered OG
5+ Year Member
10+ Year Member
15+ Year Member
The pics are gone because they were hosted on ClubCivic.com. ClubCivic has removed the ability for members to host images though. So the pics disappeared by no fault of turbo95eg6's.

And anyway... he has other threads with newer pics!
 


Top